Стратегически обект в туризма

Атанас Левски предлага на Ивелин Михайлов да работят заедно.

Специалисти в туристическия бранш у нас споделят, че в България има прекрасна природа, добра леглова база, но няма достатъчно развлечения и свързаност между различните туристически забележителности. Всеки търговец е принуден сам да търси решения, сам да се бори, за да си осигури реклама и туристически поток. У нас няма изградени пътеки на национално ниво за взаимна свързаност между туристическите обекти. България не е представена като единна туристическа дестинация, а е разпокъсана на отделни обекти и всеки самостоятелно оцелява на пазара. В отделните градове също не се работи единно в тази посока. Никой не мисли как да се върви нагоре, как да се подобряват населените места и да се развиват регионите. Защото 

ЛИПСВА ДЪРЖАВНА ПОЛИТИКА ЗА ОТРАСЪЛА 

Но когато един български предприемач постигне впечатляващи резултати, веднага се намират съмишленици. Изправени пред същите проблеми, те искат да постигнат също толкова добър резултат в своя регион. Например Атанас Левски – предприемач от Велико Търново, собственик на хотел, кафе-сладкарница и пицария „Елена“ в града на болярите, е силно вдъхновен от идеите, философията, мащаба и резултатите на проекта „Исторически парк“ и неговия вдъхновител Ивелин Михайлов. Господин Левски споделя своите проблеми и трудности: „Във Велико Търново – казва той – малко по малко населението намалява и не се прави нищо да се подобри средата на живот. Всеки, който има по-големи финансови възможности, купува коли, къщи, но не желае да инвестира за подобряване на общата среда“. Това е тенденция, която се наблюдава в цялата страна – масово българският бизнес си въобразява, че докато общият ни кораб потъва, те ще оцелеят, вкопчени в собствените си придобивки. Атанас Левски предлага на Ивелин Михайлов да работят заедно. Като първа стъпка той се ангажира да постави рекламни транспаранти на Исторически парк в своя хотел, а екипът на Ивелин Михайлов ще му помогне да обнови сайта на хотела и да постави рекламни брошури в Исторически парк на неговите обекти. В дългосрочен план Атанас Левски заявява категорично своето желание да се учи и да следва необходимите стъпки, за да повтори модела на Ивелин Михайлов във Велико Търново. Това е бизнесмодел, който на практика е доказал своята ефективност и всеки, който редовно посещава Исторически парк и Земята на свободните – Неофит Рилски, може да проследи развитието и сам да се убеди в резултатите, които дава. Само ако българският бизнес се обедини, с взаимно сътрудничество и подкрепа между българските предприемачи, България постепенно може да стане единна туристическа дестинация и предпочитано място за живеене в цяла Европа. 

Споделете с приятелите си

Коментари

Има 0 коментара за статията

Напишете коментар

За да добавяте коментари е необходимо да се впишете в системата
ВХОД