Исторически парк спечели поредната награда

Припомняме, че преди по-малко от месец Исторически парк спечели и престижна награда от туристическото списание „Дестинация България“ за успешно популяризиране на българската история и традиции.

Исторически парк спечели наградата „Бранд на България“ в категорията за принос в популяризирането на българската история по света във второто издание на Годишните национални награди „Бранд на България“. Отличието беше връчено на официална церемония в Интер експо център в София на 4 април, четвъртък. Водещ на церемонията беше Мария Василева, която води предаването „Брандовете на България“ по ТВ1 България и е главен визионер на форума.

Победителите бяха избрани от специализирано шестчленно жури, председателствано от управителя на Интер експо център Ивайло Иванов. Журито определя печелившите брандове в България по сектори за техния цялостен принос по над 10 обективни критерия. В надпреварата участваха различни организации, фирми, проекти и стартъпи в 20 различни бизнес направления.

Годишните национални награди „Бранд на България“ отдават заслужено внимание и признание на брандове от цялата страна, установени на българския пазар, за приноса им в развитието на българската икономика и социалната среда. Фокус в избора са изявени брандове, които са двигател на икономиката на страната, както и такива с принос в малкия и средния бизнес. Тази година наградите бяха част от изложението „Архитектурно-строителна седмица“.

Припомняме, че преди по-малко от месец Исторически парк спечели и престижна награда от туристическото списание „Дестинация България“ за успешно популяризиране на българската история и традиции.

Присъединете се към нашата общност в Telegram ТУК

Споделете с приятелите си

Коментари

Има 0 коментара за статията

Напишете коментар

За да добавяте коментари е необходимо да се впишете в системата
ВХОД