Исторически парк вдъхновява Кока-Кола
Ето защо нашият календар е пълен и корпоративните ни клиенти стават все повече.
Новите реалности и спецификите на днешното време станаха причина за много промени в живота на хората, свързани с начина им на работа.
По време на пандемията общуването претърпя трансформация на всички нива, като нарасна ролята на виртуалната комуникация. Преминаването към дистанционна работа създаде една нова среда, която засили необходимостта от прилагане на допълнителни похвати за засилване на комуникацията и подобряване на взаимодействието между екипите.
Организираните мероприятия за сплотяване на колектива, т.нар. тиймбилдинг събития, се доказаха вече с трайно положителния ефект, който оказват върху вътрешнофирмените взаимоотношения. В търсене на такива решения компаниите все по-често биват привлечени от разнообразните възможности и индивидуалните програми, които Исторически парк предлага.
Откритите паркови пространства и изисканата атмосфера в съчетание с възможностите за провеждане на презентационни модули и дискусионни панели, както и индивидуалният подход към специфичните изисквания на фирмите се оказват ключов фактор при избора на Исторически парк за място на събитието.
След прецизно планиране и организация на 19 октомври т.г. туристическият комплекс посрещна три отдела на „Кока-Кола Юропасифик Партнерс енд Сървисиз“.
Различаващи се в спецификата на дейността си, екипите бяха обединени от новата историческа игра, наречена „Надпревара за Златното руно“.
Основана на принципа на оживяване на историята и тематично свързана с Омировия епос „Аргонавтика“, специално разработената за „Кока-Кола“ игра предостави необикновената възможност на състезателите да се превъплътят в образите на митологичните герои – аргонавти. Възлагайки им същата мисия, те трябваше да открият, спечелят и върнат Златното руно в своята земя.
Разделени на два отбора, състезателите получиха различни роли и изправени пред девет предизвикателства, влязоха в реалистична отборна надпревара срещу своите опоненти.
Този иновативен и провокиращ формат, различаващ се коренно от рутинната офисна дейност, бе приет с голям ентусиазъм и всеки от състезателите изяви своите индивидуални качества, прилагайки още въображение и креативност, от които зависеше и крайният резултат.
Решаването на историческия пъзел, който носеше основното послание за обединение, определи и победителя в отборната игра.
Всеки състезател бе отличен с индивидуална грамота за всички свои постигнати победи, а ръководителят на екипа от „Кока-Кола“ отнесе със себе си статуетка на Тракийския стрелец – символ на Исторически парк, предоставил това реалистично изживяване.
Възможно е тиймбилдинг събитията да са вече наложени като рутинна част от фирмената култура. Но в Исторически парк те се превръщат в нещо повече – в преживяване от коренно нов вид за сплотяване на общността от хора, които работят заедно. Защото подходът тук е творчески, иновативен и много специален – той не просто ги забавлява, но добавя стойност към всяка отделна личност, а тя от своя страна става по-пълноценен член на колектива.
Ето защо нашият календар е пълен и корпоративните ни клиенти стават все повече.
Коментари