Защо "Тогедър", а не "Заедно"?

За да бъде разбрана историята зад думата „тогедър“, е необходимо да се върнем назад, в далечната 2003 г.

В последно време ютуб каналът на „Тогедър България“ става все по-достъпен за всички, които за първи път чуват за хората, които вече 16 години работят върху изграждането на система и академия, които да позволят на обикновения човек да постигне истинска свобода, да изгради своята финансова независимост, да намери последователи и да се обедини с единомишленици в посока подобряването на живота на хората и средата около тях. Съвсем естествено за незапознатите възниква въпросът – защо каналът е наименуван с чуждицата „тогедър“, а не е използвана прекрасната българска дума „заедно“. В статията ще научите историята на тази организация и ще разберете причината за избора на чуждата дума при нейното създаване, както и необходимостта да бъде запазена за поколенията, тъй като няма как да вървим успешно към своето бъдеще, ако не се стараем да помним своята история и да се поучим от нея.

За да бъде разбрана историята зад думата „тогедър“, е необходимо да се върнем назад, в далечната 2003 г., когато г-н Ивелин Михайлов започва своето ново приключение по пътя на предприемачеството след катастрофален фалит, оставящ го със задължения с равностойността на 16 апартамента във Варна. Решението, което 25-годишният тогава младеж предприема, е да отиде в международна организация, където да се научи как правилно да прави бизнес, изучавайки доказаната система на западния свят за бизнес, предприемачество и продажби. В продължение на три неуморни години той се бори и развива – без почивка, без събота и неделя – за по 18-20 часа на ден. Въпреки всички усилия, обстойното изучаване на всички западни автори, постоянната работа и развитието на огромна организационна структура в сферата на застраховането – той едва свързва двата края със средни постъпления в рамките на 300 лева заработка на месец. На прага на четвъртата година от своето развитие – обезкуражен и обезнадежден, той предприема най-трудното решение за себе си, а именно избора да се премести в друг град, да продаде колата си, която в онзи момент за него е символ на достойнство и мъжество подобно на коня за рицарите в древността. Тогава си поставя срок от шест месеца, в рамките на който ако не успее да постигне желания успех – да напусне половинката си, докато все още не са женени (която е и неговата настояща съпруга, майка на четирите им прекрасни деца), за да не я обрича на мизерен живот, изпълнен с трудности и нищета. Изгаряйки всички мостове зад себе си и скачайки напред в неизвестното, само за шест месеца той успява да реализира огромни резултати, които го превръщат в най-младия успешен партньор за цялата международна компания – достигайки ранга на директор според професионалните нива за развитие в компанията още преди 30-годишна възраст. Резултатите, които достига самостоятелно, превишават 20% от резултатите на цялата компания. Научава се да изгражда структури и организация и доказва на практика, че е усвоил всичко необходимо, за да бъде истински успешен търговец и предприемач.

Разбира се, успехите носят след себе си и трудности, тъй като желанието на Ивелин е да създаде среда за млади и развиващи се хора. В същото време утвърденото статукво на хората от високите постове в компанията започва да задушава и затруднява развитието на уж свободния бизнес, в който първоначално г-н Михайлов е имал договорка, че се включва, за да работи като свободен партньор. Осъзнавайки невъзможността да се развива свободно, той предприема радикално решение, като намира неколцина съмишленици, с които в началото на 2008 г. заедно създават нова компания – Застрахователен брокер „Тогедър България“. Това води до много негативи, затрудняващи неговия път от самото му начало. От една страна, старата компания не му изплаща значителна шестцифрена сума, която Ивелин вече е заработил. От друга страна, се провежда масирана кампания, целяща да го дискредитира и която наистина успява да разубеди повече от 80% от неговия екип, наброяващ хиляди хора по това време – да не продължат с него. Вещаят се прогнози, че новата му дейност в лицето на „Тогедър“ ще фалира в рамките на 6 месеца до 1 година.

Независимо от тези трудности, „Тогедър“ се ражда с идеята за свобода и желанието да предостави 100% шанс на всеки да се развива неограничено, като дори е заложена концепцията да се изгради международна марка, която постепенно да се разпространи в цял свят, като съвсем логично първите международни компании ще са близки до нашия регион и биха били наименувани на държавите, в които оперират – „Тогедър Румъния“, „Тогедър Сърбия“, „Тогедър Гърция“ и т.н. Целта на компанията е да докаже на практика потенциала за своето развитие и ефективност и едва след това да започне своето разрастване. Самата дума „тогедър“ е подбрана изключително внимателно, тъй като идеята е да бъде лесно разпознаваема и достатъчно разбираема в западния свят – подобно на други международни корпорации от рода на „Епъл“, „Гугъл“ или „Фейсбук“. В допълнение на това логото на компанията е създадено също изключително внимателно, като то представлява две ръце, които се здрависват и символизират обединението на хората, а слоганът „За по-добър живот“ представя еднозначно мисията, която компанията си поставя.

Новата компания е вписана като застрахователен брокер на 8.02.2008 г. и само в рамките на 1-2 години се превръща в абсолютен лидер в областта на животозастраховането за България. Още в рамките на 2009 г. г-н Ивелин Михайлов получава предложение от голяма западна компания за закупуването на ЗБ „Тогедър“ за почти 10 млн. лева, което показва и затвърждава успеха на новата компания. Разбира се, целта на компанията не е свързана с капитализирането на дружеството, а с възможността да се създаде среда, в която всеки да има равни права и равни възможности за постигане на развитие и успех. Това е и причината да бъде отказано съблазнителното предложение, а развитието на компанията да се остави в ръцете на хората, които работят в нея и са достигнали до съответните по-високи професионални нива, доказващи на практика техните способности и умения.

Търсейки правилната посока на последващ растеж и подпомагайки развитието и на други дейности, г-н Михайлов постепенно спомага за изграждането на още няколко различни мултимилионни компании, като някъде около 2010 г. той осъзнава, че България е застрашена от изчезване. В търсене на решение на проблема и с помощта на хората около себе си, на които е помогнал да изградят различни успешни бизнеси, той постепенно заформя идеята за развитието на Исторически парк като атракцион, който да създаде притегателна сила за възвръщане на българския дух и вярата на обикновения човек в неговите способности. Причината е, че самият Ивелин е доказал на практика, бидейки най-обикновен човек, способността си да постигне нещо голямо. Така собственият му опит му предоставя увереност, че всеки може да го постигне, стига да има нещо, което да служи като доказателство, че заедно можем всичко. Естествено, благодарение на изучаването на западните икономически светила Ивелин разбира, че ключово при създаването на подобен обект е той да бъде работещ и да не зависи от издръжката на своя благодетел, тъй като в противен случай бизнесът няма да надживее човека, който го е изградил. Ето защо той се заема с нелеката задача да създаде и изработи целия проект за своя сметка, а едва след това да се захване с намирането на инвеститор, който е готов да спомогне за неговата реализация. Така в продължение на няколко години Ивелин влага своите собствени ресурси в създаването на проекта „Исторически парк“, който понастоящем вече съществува и може да бъде посетен в близост до с. Неофит Рилски, община Ветрино, област Варна.

По трудния път на реализацията на този атракцион Ивелин среща изключителна съпротива от хората, които са решили да продадат страната си заради своите собствени себични интереси. Първоначално бива нападнат от т.нар. от него форумни лъвове, които виждат в този проект заплаха, която потенциално би отнела възможността им да „щавят“ последователите си. Впоследствие в битката влиза и вестник „Капитал“, собственост на олигарха Иво Прокопиев, който е подкрепян и финансиран от Фондация „Америка за България“, а с течение на времето негови опоненти стават и властимащите, които са напътствани от чуждестранните интереси към територията на България. Това включва и водената през последните години „зелена“ политика, целяща да завземе територията ни – независимо че това не е в интерес на населението и нашата природа, а още по-малко в интерес на планетата, тъй като всеки добре запознат е наясно, че няма нищо зелено в зелената енергия, освен зелените банкноти, които големите корпорации, внедряващи тези популистки политики, ще усвоят. Така постепенно се заражда и партия „Величие“ – обединение на свободните хора, които дълго време се развиват в една малка, изоставена община, успяват да я съживят и с времето успешно я превръщат в Земята на свободните, изграждайки долината на предприемачите и цялостна екосистема – доказателство за възможностите на обикновения човек да се пребори със статуквото и съществуващата система, стига да се обедини с другите и да се организира.

Предстоят интересни времена. На 21.02.2024 г. се излъчи предаване в канала на „Тогедър“ с полк. Николай Марков, маестро Йордан Камджалов и г-н Ивелин Михайлов, в което бяха положени основите за създаването на нелидерска мрежова организация, благодарение на която да се предостави възможност на младите и търсещи хора да се развиват в различни области, включително политика и други социални организации. Само за няколко години чрез тях България може да се превърне в райска държава, предоставяща финанси на другите за тяхното спасение, а не разчитаща на подаянията на Европейския съюз, САЩ, Великобритания, Русия, Китай, Индия или която и да е друга чужда държава. Българският ген живее в над 60 млн. души по света още от времето на синовете на Кубрат. Наш дълг е да продължим тяхното наследство и да докажем, че само ЗАЕДНО можем да постигнем всичко, а нека чуждицата „тогедър“ да се превърне в показател за Запада, който да им позволи да се докоснат до вековния свободолюбив дух на българите, благодарение на който многократно светът е успявал да преодолее непреодолими трудности и заплахи. Нека спрем да се делим на чужди и свои, на българи и чужденци, на добри и лоши, а да започнем да търсим общото между вярващите в тази кауза, доказвайки на практика единствената възможност светът да премине на следващия етап от своето духовно израстване, като се обединим и действаме смело и отдадено. Пътят напред е труден, но само той ще позволи на поколенията след нас да продължат да бъдат чеда на майката земя и да имат възможността да спазват Божиите заръки. Изборът е в вашите ръце. Вземете решение и действайте! Времето е сега, мястото е България!

Присъединете се към нашата общност в Telegram ТУК

Споделете с приятелите си

Коментари

Има 0 коментара за статията

Напишете коментар

За да добавяте коментари е необходимо да се впишете в системата
ВХОД